День зимуючих птахів
У закладі дошкільної освіти ,,Гірський струмочок’’ пройшов тематичний День зимуючих птахів.
В І молодшій групі ,,Дзвіночок’’ дітки малювали зернятка для пташок.
В І молодшій групі "Малинка" малюки разом з вихователем підсипали в годівничку корму для пернатих друзів.
А в ІІ молодшій групі "Сонечко" дітки перевтілювались на маленьких пташок, відтворювали їхні рухи.
В ІІ молодшій групі "Ромашка" дітвора розфарбовували і закріплювали назви зимуючих птахів.
Вихованці середньої групи "Веселка" розглядали і обстежували пір’ячко пташки, складали коротку розповідь про пташку за опорною схемою. Працюючи з коректурною таблицею, діти вчились впізнавати птахів.
А в середній групі "Смерічка" дізнавались малюки, чим треба пригощати пташок, разом з вихователем на прогулянці облаштували годівничку.
Дітки з середньої групи "Барвінок" разом з батьками вготовили годівнички з підручних матеріалів. З вихователями весело грали в рухливі ігри ,,Горобчики й автомобілі’’, ,,Пташки і кіт’’. На занятті малювали веселих горобчиків.
Вихованці старшої групи "Горішок" складали описову розповідь про зимуючих птахі, слухали і обговорювали оповідання В. Сухомлинського ,,Пташина комора’’, розмальовували готові зображення зимуючих пернатих.
В старшій групі "Смерічка" діти дізнавались, чому треба опікуватись птахами взимку, відгадували загадки про пташок, малювали червоногрудих снігурів.
Вихованці старшої групи "Калинка" обговорювали, чим можна допомогти зимуючим птахам, міркували – фантазували над тим, ,,Щоб б було, якби я був пташкою’’, дізнавались, як за поведінкою птахів можна передбачити погоду. Разом з вихователем виготовляли годівничку, слухали вірш А. Качана ,,Крихти хліба’’, вчились малювати фарбами пташку.